فوت و فن

ساخت وبلاگ
این وبساست 200 شغل را از چهار منظر مورد ارزیابی قرار می دهد: محیطی، درآمدی، آینده کاری و فشار کاری. منظر محیطی به عوامل فیزیکی و احساسی می پردازد، و اینکه در هفته چند ساعت کار بطور متوسط انجام می شود؛ منظر درآمدی به متوسط حقوق و دستمزد و میزان افزایش بالقوه آن؛ آینده کاری، رشد اشتغال و درآمد و احتمال بیکاری را مورد بررسی قرار می دهد؛ و فشار کاری نیز 11 موضوع از جمله سفرهای کاری، ضرب العجلهای کاری، و تعامل با مردم را بررسی می کند.

بغیر از خبرنگاری، گویندگی رادیویی نیز در بین ده حرفه بد سال هستند، و بطور کلی کارهای رسانه ای در موقعیت خوبی قرار ندارند. یکی از مدیران شرکتهای رسانه‌ای به کاریر کست گفت: "احساس من نسبت به شغلم مانند کسی است که از یک کشتی در حال غرق شدن به دریا می‌پرد."

پرسنل نظامی و آتش نشانان نیز در بین 10 شغل بد آمریکا قرار دارند، اولی بخاطر استرس بالای کاری، و دومی بخاطر امتیاز بدی که از نظر شرایط محیطی می‌گیرد.

۱۰ شغل بد آمریکا به این شرح هستند:

10- آتش نشان؛ متوسط دستمزد 45970 دلار در سال، احتمال رشد آتی 5%

9- راننده تاکسی؛ متوسط دستمزد 23210 دلار در سال، احتمال رشد آتی 13%

8- مسئول تبلیغات؛ متوسط دستمزد 47890 دلار در سال، احتمال رشد آتی -3%

7- فروشنده؛ متوسط دستمزد 21670 دلار در سال، احتمال رشد آتی 7%

6- کارگر سمپاش، متوسط دستمزد 30660 دلار در سال، احتمال رشد آتی -1%

5- پرسنل نظامی؛ متوسط دستمزد 27936 دلار در سال، احتمال رشد آتی: نامشخص

4- دیسکو جاکی (دی.جی)؛ متوسط دستمزد 29010 دلار در سال، احتمال رشد آتی: -11%

3- گوینده رادیو؛ متوسط دستمزد 37200 دلار در سال، احتمال رشد آتی: -9%

2- چوب بر؛ متوسط دستمزد 35160 دلار در سال، احتمال رشد آتی: -4%

1- خبرنگار؛ متوسط دستمزد 37200 دلار در سال، احتمال رشد آتی -9%

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 2:59

سال‌ها پیش وقتی صحبت از تلویزیون و تکنولوژی آن به ‌میان می‌آمد، دو تصویر به ذهن می‌رسید؛ یکی تلویزیون‌هایی با لامپ تصویر رنگی و دیگری سیاه و سفید که برنامه‌های تلویزیونی را به کمک آنتن آنالوگ پخش می‌کردند. اما ...

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 2:59

بی‌خوابی یا بی‌قراری‌های گاه ‌و‌ بیگاه در طول شب، مشکل رایجی است که شما را از لذت یک استراحت خوب در شب باز‌ می‌دارد. با ما همراه باشید تا چند روش طبیعی برای بهبود کیفیت خواب به شما معرفی کنیم.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 2:59

مدیرعامل شرکت جیرینگ در حاشیه مراسم قرعه کشی جشنواره یلدا تا نوروز این شرکت گفت: جیرینگ، طی سال جاری به دنبال ارائه خدمات جدید در حوزه خدمات بلیط همراه و پرداخت همراه است و برهمین اساس مدیران ما نیز در شرکت برای تحقق این موضوع در سال جدید متمرکز شده‌اند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 131 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 23:16

احتمالاً شما هم زمانی که به شهر جدیدی سفر می‌کنید، سری به بازار سنتی می‌زنید تا هم سوغاتی بخرید و هم از نزدیک با فرهنگ مردم آن شهر آشنا شوید. در ادامه عکس‌هایی از بازارهای محلی سراسر جهان برایتان گردآوری کرده‌ایم.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 143 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 23:16

آیا شما فرد مضطربی هستید؟ آیا تاکنون احساس کرده‌اید که به دام افتاده‌اید و می‌خواهید فرار کنید؛ اما نمی‌توانید؟ اگر این مشکلات را دارید احتمالاً دچار وحشت‌زدگی یا همان پانیک اَتک هستید.

 وحشت‌زدگی یا پانیک اَتک (Panic Attack)، ترسی ناگهانی است که معمولاً با مشکلات تنفسی، لرزش، تعریق یا احساس خفگی همراه است. این وحشت ناگهانی ترسناک است و در هر مکان و زمانی می‌تواند رخ دهد، مانند زمانی که پیش دوستانتان هستید، در حال انجام تکالیف مدرسه هستید یا در کلاس نشسته‌اید. با این حال، با یادگیری روش‌های آرام کردن به هنگام وحشت‌زدگی، ایجاد تغییر در رژیم غذایی و سطح فعالیت خود و استفاده از توصیه‌های متخصصین می‌توانید این ترس ناگهانی را کنترل کنید.

۱- به هنگام بروز حمله، خود را آرام کنید
علائم و نشانه‌ها را یاد بگیرید. هرچه زودتر نشانه‌های یک حمله ناگهانی را تشخیص بدهید، شانس بیشتری برای کنترل آن دارید. ترس‌های ناگهانی می‌توانند از طریق «محرک‌ها» به طور ناگهانی ظاهر شوند؛ اما الگو‌های روشنی دارند.
افرادی که دچار حملات ناگهانی می‌شوند، معمولاً احساس ترس، خطر و عذاب دارند و معمولاً کنترل خود را از دست می‌دهند. همچنین ممکن است یک احساس جدایی به آن‌ها دست بدهد، بدین معنی که شخص چیز‌هایی را که در اطرافش وجود دارد، غیر واقعی تصور می‌کند.
درست قبل از یک حمله ناگهانی چه احساسی دارید؟ شاید افزایش ضربان قلب، تعریق، لرزش بدن، مشکل در تنفس یا حتی لرز و سرگیجه به شما دست بدهد.
در بیشتر افراد، این اختلال در ترس می‌تواند به دلیل قرار گرفتن در فضا‌های بسته باشد که به آن کلاستروفوبیا یا «هراس از مکان‌های بسته» گفته می‌شود.

۲- هر جا هستید، همان جا بمانید
ممکن است به دلیل ترس از مکان‌های بسته، تجربه یک رویداد ترسناک یا دیدن یک فرد خاص، یک حمله ناگهانی به سمت شما بیاید. این‌ها می‌توانند همان محرک‌ها باشند. اولین واکنش شما فرار و گریختن است؛ اما معمولاً بهتر است تا زمانی که این حمله ناگهانی رفع شود، در جایی که هستید، بمانید.
تلاش برای فرار از محرک‌ها می‌تواند منجر به چیزی شود که به آن «اجتناب از ترس» گفته می‌شود و می‌تواند بسیار مضر باشد.
افرادی که حملات ناگهانی زیادی به آن‌ها دست می‌دهد معمولاً دچار «آگورافوبیا» هستند. در گذشته پزشکان فکر می‌کردند علت این بیماری، ترس از مکان‌های شلوغ است؛ اما حالا به این نتیجه رسیده‌اند که آگورافوبیا هنگامی اتفاق می‌افتد که شخص به دلیل ترس از یک حمله یا خجالت از قرار گرفتن در مکان‌های شلوغ، به آمدن در جمع خودداری می‌کند.

۳- بر روی چیز دیگری تمرکز کنید
 قبل از فرار، به خودتان یادآوری کنید که این ترس گذراست. سعی کنید تا زمانی که احساس ترس شما فروکش کند، بر روی یک شی قابل مشاهده تمرکز کنید. به عنوان مثال اقلامی که در ویترین یک مغازه وجود دارد یا عقربه ثانیه شمار ساعت.
اگر می‌توانید، شعر یا متنی را در ذهن خود بخوانید، مانند یک شعر مورد علاقه، یک سرود یا جدول ضرب. این کار در وهله اول حواس شما را از چیزی که باعث حمله ناگهانی شده، پرت می‌کند.
همچنین می‌توانید یک خاطره خوب یا محیط آرامی را تصور کنید، مانند مکان یا موقعیتی که باعث آرامش شما می‌شود و انرژی مثبتی را به شما می‌دهد. به عنوان مثال می‌توانید خانه مادر بزرگ خود یا کنار دریا را تصور کنید.

۴- بر روی تنفس خود تمرکز کنید و سرعت تنفس خود را پایین بیاورید
 افراد معمولاً به هنگام بروز حمله ناگهانی، نفس‌های سریع و کوتاهی می‌کشند که می‌تواند احساس اضطراب در فرد را تشدید کند. سعی کنید عمیق و آهسته نفس بکشید.
به مدت حدود چهار ثانیه هوا را استنشاق کنید و سپس بازدم کنید. این عمل باعث آرام شدن ذهن و جسم شما می‌شود.
در مواقع عادی نیز سعی کنید تنفسی عمیق و آرام داشته باشید تا کم کم به این کار عادت کنید.

۵- ترس خود را به چالش بکشید؛ اما با آن نجنگید
 به خود بگویید که این حمله موقتی است. سعی کنید بفهمید که چه چیز‌هایی باعث حملات ناگهانی شما می‌شود و به خود یادآوری کنید که این ترس شما واقعی نیست و گذراست. اجازه ندهید که ترس بر شما غلبه کند و کنترل شما را در دست گیرد.
سعی نکنید که در برابر احساس اضطراب خود مقاومت کنید. مقاومت و شکست خوردن ممکن است باعث افزایش ترس شما شود.
به خودتان بگویید که این احساس ناخوشایند است؛ اما صدمه‌ای به شما وارد نمی‌کند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 135 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 15:03

یک مبل قدیمی می‌تواند به کلی نمای خانه را عوض کند و جلوه بدی داشته باشد. در چنین مواقعی ممکن است وسوسه شوید که مبل را بیرون بیندازید و مبل جدیدی بخرید، اما راه‌های کم‌خرج‌تری نیز وجود دارد.

شما می‌توانید روی مبل قدیمی خود بنشینید و از نگاه کردن به آن لذت ببرید. در حال حاضر خرید یک مبل جدید با دوخت‌های خوب بسیار گران است. شما می‌توانید با استفاده از یک اسپری رنگ ظاهر مبل خود را به کلی تغییر دهید.

کارهایی که باید انجام دهید:

۱- اگر مبلی با رنگ تیره دارید، اما این مبل قسمتی از رنگ خود را از دست داده، اسپری رنگ یکی از راه‌های مناسب و ارزان است. قبل از این کار با همسر خود یا هم‌خانه خود درباره انتخاب رنگ مناسب مشورت کنید. توجه داشته باشید که در این موضوع تمرکز ما بر روی مبل‌های پارچه‌ای است. شما مجبورید برای مبل‌های چرم، الیاف پلی استر و ... روش‌های دیگری را امتحان کنید؛ زیرا این نوع پوشش‌ها به طور کلی در برابر رنگ مقاوم هستند.
لزومی ندارد که این مبل از قبل در خانه شما باشد. شاید مبل دست دومی را در سمساری دیدید و از آن خوشتان آمد؛ اما رنگ آن برایتان جذاب نبود. در این صورت می‌توانید مبل را خریداری کرده و با اسپری، رنگ آن را تغییر دهید.
یکی از راه‌های تست مناسب بودن مبل شما برای رنگ شدن این است که یک قطره آب بر روی مبل بریزید. اگر مبل آب را جذب کرد، مبل شما برای رنگ کردن مناسب است؛ اما اگر آب را پس زد، احتمالاً در برابر رنگ نیز مقاوم است.

۲- بر روی رنگ مورد نظر تصمیم قطعی بگیرید. بهتر است برای تغییر رنگ، از یک رنگ ساده استفاده کنید؛ زیرا استفاده از چند رنگ و اسپری آن‌ها کار بسیار دشواری است. بهتر است رنگی که می‌خواهید انتخاب کنید یا از رنگ‌های خنثی باشد یا متناسب با دکور شما باشد.

۳- سعی کنید از اسپری‌هایی با فرمولاسیون مخصوص برای رنگ کردن پارچه استفاده کنید که اغلب در فروشگاه‌های صنایع دستی یافت می‌شوند.

۴- مبل را برای رنگ زدن آماده کنید. بهتر است قبل از رنگ زدن، مبل را به طور کامل بخارشوی کنید تا لکه‌ها، تکه‌های غذای چسبیده به آن، کرک‌ها و هر گونه کثیفی از روی آن پاک شود.
همچنین باید شکاف‌ها و سوراخ‌های مبل را نیز تعمیر کنید. اگر لازم است فنرهای مبل را تعویض کنید، حتماً موضوع هزینه را در نظر بگیرید که آیا خرید یک مبل جدید به صرفه‌تر است یا تعمیر مبل قدیمی.

تشکچه‌های روی مبل را بردارید تا جداگانه رنگ کنید.

تمام قسمت‌هایی که نمی‌خواهید رنگ کنید مانند پایه‌های چوبی، دسته‌های چوبی و غیره را با نوار نقاشی یا نوار عادی بپوشانید.

۵- محلی را که می‌خواهید مبل را آنجا رنگ کنید، آماده کنید. محل موردنظر بایستی طوری انتخاب شود که رنگ اسپری روی لوازم دیگر ننشیند. اگر در فضای اتاق یا پارکینگ این کار را انجام خواهید داد، حتماً در و پنجره‌ها را باز بگذارید. قسمت زیر و پشت مبل را کیسه‌های پلاستیکی بزرگ بزنید تا محیط را رنگی نکنید. محلی مخصوص اسپری‌های رنگ، برس‌ها، تکه‌های پارچه کهنه و لوازم موردنیاز خود آماده کنید.

۶- دستکش و لباس مناسب بپوشید تا در آخر کار، رنگی نشوید.

۷- ابتدا قسمت کوچکی از مبل را که دیده نمی‌شود، رنگ بزنید و منتظر بمانید تا خشک شود. اگر از نتیجه راضی بودید، ادامه دهید.

۸- مبل را به چند قسمت تقسیم‌بندی کنید و به ترتیب قسمت‌های موردنظر را رنگ بزنید. ابتدا یک لایه نازک از رنگ را روی مبل بپاشید. منتظر بمانید خشک شود. بعد لایه‌های دیگر را اضافه کنید. برای رنگ کردن گوشه‌ها از برس‌های نازک استفاده کنید. اگر موی برس کنده شد و روی قسمتی از مبل چسبید، بلافاصله آن را بردارید.

۹- ابتدا پشت مبل را رنگ کنید. لایه اول ممکن است ظاهر ناخوشایندی داشته باشد، نگران نباشید، با لایه‌های بدی به ظاهر دلخواهتان می‌رسید. توجه داشته باشید تغییر رنگ مبلی که رنگ تیره دارد، سخت‌تر از تغییر رنگ مبلی است که رنگی روشن دارد.

۱۰- پس از اتمام رنگ‌آمیزی پشت مبل، کنارها و بعد جلوی مبل را رنگ کنید.

۱۱- بایستی چند روز پس از لایه اول رنگ منتظر بمانید و بعد لایه‌های بعدی رنگ را انجام دهید. این کار برای اطمینان از رنگی است که استفاده می‌کنید. پس از سه روز روی مبل را با یک حوله سفید بمالید تا مطمئن شوید رنگ کاملاً خشک شده است.

۱۲- حالا لایه بعدی رنگ را روی مبل استفاده کنید.

۱۳- اگر از نتیجه به دست آمده راضی هستید، لازم نیست مبل را مجدداً رنگ کنید. نتیجه نهایی به سلیقه شما بستگی دارد. در بیشتر موارد تنها دو لایه رنگ کافی است. پس از اتمام، مبل را با یک حوله سفید بمالید تا پرزهای لوله شده یا توده‌های رنگ را تمیز کنید.

۱۴- حالا می‌توانید روی مبل جدید خود بنشینید و از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 126 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 15:03

ما در سپتامبر گذشته و در نمایشگاه IFA 2015 در برلین از سری Xperia Z5 رونمایی کردیم. گوشی های این سری بلافاصله به دلیل قابلیت‌های پیشتاز دوربینشان مورد توجه قرار گرفته و برای عملکرد و ویژگی‌های طراحی‌شان ستایش شدند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 106 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 15:03

درد مفاصل مشکل رایجی است که ممکن است برای همه افراد اتفاق بیفتد. اگرچه درد مفاصل از طریق دارو و ورزش کنترل می‌شود؛ اما رژیم غذایی نیز تأثیر زیادی بر روی این مشکل دارد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 141 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 17:48

پهباد DJI Phantom 4 سریع و پر از امکانات است. بعضی اشخاص اظهار دارن که پهبادیه که همه می‌تونند پرواز بدن، و همچنین پهباد چهار پره‌ای ست که نمی‌شه با اون تصادف کرد. ببینیم بعد از چندتا تست این حرفا درسته از آب در می‌آد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 107 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 17:48

درد مفاصل مشکل رایجی است که ممکن است برای همه افراد اتفاق بیفتد. اگرچه درد مفاصل از طریق دارو و ورزش کنترل می‌شود؛ اما رژیم غذایی نیز تأثیر زیادی بر روی این مشکل دارد.

اگرچه مواد غذایی مانند زنجبیل، زردچوبه و سیر که دارای خواص ضدالتهاب هستند، می‌توانند به کاهش و تسکین درد مفاصل کمک کنند؛ اما یک سری مواد غذایی ممکن است باعث تحریک و تشدید این درد شوند.
اگر دچار درد مفاصل هستید، از مصرف مواد غذایی زیر اجتناب کنید.

۱. گوشت قرمز و فرآوری شده
این مواد غذایی حاوی مواد شیمیایی مانند نیتریت و پورین هستند که باعث افزایش التهاب و درد در بدن می‌شود. همچنین مواد غذایی فرآوری شده سرشار از مواد سمی به نام AGE‌ها هستند که باعث بروز التهاب می‌شود.

۲. شکر مصنوعی و فرآوری شده
مصرف بیش از اندازه شکر نیز سطح AGE‌ها را در بدن افزایش می‌دهد که منجر به بروز التهاب می‌شود. علاوه بر این، شکر ترشح عوامل التهابی به نام سیتوکین را در بدن تحریک می‌کند.

۳. لبنیات
محصولات لبنی نیز در تشدید درد مفاصل سهیم هستند. سطح بالای پروتئینی به نام کیسین در محصولات لبنی باعث افزایش التهاب و درد می‌شود. طبق یک تحقیق، این پروتئین حتی می‌تواند بافت اطراف مفاصل را تحریک کند.

۴. روغن ذرت
روغن ذرت سرشار از اسیدهای چرب امگا ۶ است که بدن را تحریک می‌کنند مواد شیمیایی التهاب‌زا تولید کند. روغن‌های کاجیره، آفتابگردان، هسته انگور و بادام زمینی نیز همچون مایونز و بسیاری از سس‌ها سرشار از اسیدهای چرب امگا ۶ هستند. البته لازم نیست این مواد غذایی را کلاً از رژیم غذایی خود حذف کنید؛ زیرا بدن برای رشد و توسعه عادی به این اسیدهای چرب نیاز دارد.

۵. آرد و غلات فرآوری شده
غلات و آرد فرآوری شده نیز عوامل التهاب‌زا دارند و می‌توانند درد مفاصل را افزایش دهند. این مواد غذایی تولید AGE‌ها را که محرک التهاب هستند، افزایش می‌دهند.

۶. تخم‌مرغ
مصرف مستمر تخم‌مرغ باعث افزایش تورم و درد مفاصل می‌شود. تخم‌مرغ به ویژه زرده آن حاوی اسید آراشیدونیک است که منجر به تولید نوعی مواد به نام پروستاگلاندین می‌شود. این مواد التهاب را در بدن افزایش می‌دهد.

۷. پروتئین آب پنیر
محصولات به دست آمده از پروتئین آب پنیر نیز باعث تحریک التهاب و درد مفاصل می‌شوند؛ زیرا حاوی گلوتن و کیسین هستند. کیسین نوعی پروتئین است که باعث تولید اسید اوریک در بدن می‌شود. سطح بالای این اسید منجر به بروز درد و التهاب در بدن می‌شود.

۸. نمک تصفیه شده
نمک تصفیه شده که تحت عنوان نمک مختص میز شناخته می‌شود، برای سلامتی مضر است، به ویژه اگر دچار درد مفاصل هستید. این نمک حاوی مواد افزودنی و شیمیایی است تا آن را روان کنند؛ اما این مواد تعادل مایعات بدن شما را بر هم می‌زنند.

۹. مواد غذایی حاوی طعم‌افزای چینی
طعم‌افزای چینی (MSG) نوعی ماده افزودنی است که خواص نگه‌دارنده دارد و بیشتر در مواد غذایی بسته‌بندی شده مانند چیپس سیب‌زمینی، اسنک‌های منجمد، مواد غذایی منجمد مختص شام، مواد غذایی منجمد و کنسرو چینی، سس‌های سالاد و سوپ‌های آماده وجود دارد. این ماده باعث تحریک التهاب و درد مفاصل در بدن می‌شود.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 166 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 3:17

کوره پخت سفال در تپه یلدا سیستان با قدمت پنج هزار ساله کشف شد.

کشف این کوره وکوزه های سفالی بیانگر آن است که اهالی این منطقه در پنج هزار سال پیش علاوه بر تولید سفال به اندازه نیازشان تولیدات خود را به مناطق دیگر صادر می کردند.


به گزارش گروه میراث فرهنگی، این کاوش­ها با حضور ۲۵ نفراز دانشجویان کارشناسی رشته باستان شناسی دانشگاه زابل در تپه طالبخان ۲ در دشت جنوبی سیستان به مدت ۳۵ روز انجام ومنجر به کشف آثاری همچون ۵ فضای معماری، پیت باستان­شناسی (زباله دانی) پیکرک­های انسانی و حیوانی منحصر به فرد، مهرهای مسطح، اثر حصیر، اشیاء شمارشی و… شد.


این گروه باستان شناس، پژوهش­های خود را  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی زندگی انسان‌ها و شیوه معیشت ساکنان دشت جنوبی سیستان در ادوار باستانی ادامه خواهند داد.


تپه یلدا در ۶۷ کیلومتری زابل، برای اولین بار توسط حسین علی کاوش در سال ۱۳۸۹ کشف شد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 15:24

ما در سپتامبر گذشته و در نمایشگاه IFA 2015 در برلین از سری Xperia Z5 رونمایی کردیم. گوشی های این سری بلافاصله به دلیل قابلیت‌های پیشتاز دوربینشان مورد توجه قرار گرفته و برای عملکرد و ویژگی‌های طراحی‌شان ستایش شدند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:14

آیا تاکنون احساس کرده‌اید آپارتمانتان بیش از حد کوچک است؟ یا کوچک‌تر از چیزی است که می‌خواهید؟ فوت‌وفن‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید تا آپارتمانتان بزرگ‌تر به نظر برسد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 22:35

آیا تاکنون احساس کرده‌اید آپارتمانتان بیش از حد کوچک است؟ یا کوچک‌تر از چیزی است که می‌خواهید؟ فوت‌وفن‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید تا آپارتمانتان بزرگ‌تر به نظر برسد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 17:04

شاید تمام افراد نتوانند در طول زندگی خود به تمام نقاط زمین سفر کنند و آن‌ها را از نزدیک ببینند؛ اما در دنیای مجازی می‌توان به راحتی به تمام مناطق جهان سفر کرد و با فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 17:04

هدست‌های واقعیت مجازی این روز‌ها تیتر بیشتر اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند و هر روز اطلاعات بیشتری پیرامون آن‌ها منتشر می‌شود. یکی از مدعیان این بازار جدید، کمپانی بزرگ سونی است که به تازگی قیمت، زمان عرضه، لیست بازی‌ها و شرکت‌های پشتیبانی کننده دوربین واقعیت مجازی آن مشخص گردیده است.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 17:04

پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge با بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه، قدرت فوق‌العاده و مقاوم در برابر آب و گردوخاک، گامی نو در راستای رفع دغدغه‌های کاربران گوشی‌های هوشمند برداشته‌اند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 133 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 20:15

هدست‌های واقعیت مجازی این روز‌ها تیتر بیشتر اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داده‌اند و هر روز اطلاعات بیشتری پیرامون آن‌ها منتشر می‌شود. یکی از مدعیان این بازار جدید، کمپانی بزرگ سونی است که به تازگی قیمت، زمان عرضه، لیست بازی‌ها و شرکت‌های پشتیبانی کننده دوربین واقعیت مجازی آن مشخص گردیده است.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 20:15

شرکت ایسوس به تازگی سری جدید کامپیوترهای جیبی خود را با نام VivoStick معرفی کرد.

این رایانه فشرده و بسیار کوچک با کمک یک رابط HDMI، هر تلویزیون یا نمایشگری را به یک رایانه کامل تبدیل می کند. مغز متفکر این دستگاه، یک پردازنده کم مصرف اتم، از کمپانی اینتل است که با 2 گیگابایت رم تجهیز شده است. حافظه داخلی VivoStick 32 گیگابایت  بوده و برای ذخیره سازی فایل ها در نظر گرفته شده است.
جهت اتصال به دستگاه های جانبی هم ایسوس یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 درنظر گرفته است. راهکارهای ارتباطی این مدل با استفاده از شبکه بیسیم 802.11ac و بلوتوث نسخه 4.1 کامل شده است. همچنین علاوه بر انتقال صدا از طریق رابط HDMI، یک جک استاندارد صوتی نیز برای اتصال به بلندگو در آن وجود دارد.

قدرتمند، کوچک و زیبا با الهام از طراحی Zen
فلسفه Zen سرلوحه طراحی اکثر محصولات ایسوس است و در این مدل در قسمت دکمه روشن/خاموش و در قسمت رابط HDMI از این فلسفه در طراحی محصول الهام گرفته شده است. ابعاد فوق باریک آن تنها 135x36x16.5 میلیمتر است که با یک نگهدارنده اختصاصی، می تواند به راحتی در هر سطحی مانند پشت نمایشگرها نصب شود.

ارتباط بیسیم برای لذت بیشتر
شما می تواند با استفاده از فناوری انحصاری ASUS HyStream محتوای ویدئویی، عکس ها، یا هر فایل دیگری را به اشتراک بگذارید. به طور مثال فایل هایی را که در دستگاه هوشمندتان دارید، می توانید به سادگی با کمک VivoStick و از طریق پورت HDMI، بر روی تلویزیون یا هر صفحه نمایشگر بزرگتری پخش کنید.
کاربران همچنین می توانند VivoStick را به وسیله نرم افزار VivoRemote از راه دور مدیریت و کنترل کنند. این برنامه، دستگاه های هوشمند شما مانند تلفن همراه را به یک کیبورد و ماوس بی سیم تبدیل می کند.

بهینه شده برای کسب و کار و مصارف تجاری
یکی از مزایای VivoStick، قیمت بسیار پایین آن در برابر امکانات و کارآیی آن است که در مصارف صنعتی و تجاری فاکتوری مهم تلقی می شود. VivoStick می تواند راهکاری مناسب برای تین کلاینت ها، مدارس یا کسب و کارهای کوچک باشد و همچنین با توجه به رابط HDMI و ابعاد کوچک آن، مناسب ترین دستگاه برای مدیریت محتوای نمایشگرهای تجاری و سیستم های فروشگاهی باشد. علاوه بر آن به دلیل استفاده از راهکار ذخیره سازی با ساختار دیسک جامد و ابعاد کوچک آن، می تواند کامپیوتری ایده آل برای مدیران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و در نهایت اشخاصی که جابجایی، وزن و امنیت برایشان اهمیت دارد، باشد. و در آخر این محصول به دلیل طراحی زیبا و کوچکی که دارد توانست جایزه Red Dot Design 2016 که یکی از معتبرترین جوایز طراحی دنیا است را نصیب خود کند.

 

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 111 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 20:15